Followers

Tuesday, March 3, 2009

Ma fac secretar.

112 de cuvinte

Speedtest



În engleza:
81 words

Typingtest



(in engleza e updated 25 aprilie 2009 dupa inca 10 incercari)
Titlul e o gluma desigur, si testul aceasta nu este foarte exact, sunt unele cuvinte care se repeta si nu are nici o forma lexicala. La primul test am luat 77, la al 2-lea 70, la al 3-lea 76, apoi m-am saturat :)
Incercati site-ul daca sunteti curiosi ce medie de cuvinte pe minut scrieti.

Acest test de "secretar/a" mi-a adus aminte de o idee amuzanta care o aveam mai demult:
facand browsing pe jobs.yahoo.com acum 2-3 ani (cand eram anul 1 la conservator) am gasit un singur post legat de domeniul meu si la inaltimea asteptarilor mele. Postul respectiv era "secretar artstic" pentru Boston Symphony Orchestra (de ce au anuntat postul pe yahoo.com nu pot sa-mi imaginez, dar m-am bucurat sa vad ca sunt locuri in lume, si in special ca angajatorul era cea mai prestigioasa orchestra simfonica din Statele Unite, unde nu se fac angajari pe criteriul "nepotism" si "pile" si "relatii". Postul respectiv presupunea comunicarea cu diversi artisti internationali si din cadrul SUA si chiar negocierea cu acestia in legatura cu onorariul, de-asemenea informarea lor despre date de concerte, repetitii, cazare, si bineinteles chiar si primirea lor cu limuzina la timpul sosirii acestora, si probabil alte "errand-uri" tipice. Nu am fost onorat nici macar cu un raspuns, evident - nu eram calificat pentru post - aveau cerinte de studii minime: invatamant universitar primar finalizat in domeniu muzical (bachelor's degree in a musical major) si putina experienta in domeniu. Desi fiind sigur ca alti 1000 de oameni au trimis CV, am fost totusi impresionat de obiectivitatea angajatorului in cautarea unui angajat. Mai exista si postul de asistent de secretar, si inca ceva auxiliar acelui post, dar am ramas cu o impresie optimista despre lumea muzicala.
Oare acum ca am reusit sa scriu 76 de cuvinte/minut (in engleza nu am incercat inca) si am facut 3/4 ani de "bachelor's degree in conducting major" am sanse mai mari? Cred ca totusi vreau mai mult sa ajung prin acea zona ca si dirijor, nu secretar.
Nu sunt atat de optimist sa stabilesc un tel, dar nici atat de realist sa exclud posibilitatea.

No comments:

Post a Comment